Αποστολή
Ελλάδα: Δωρεάν αποστολή για όλες τις παραγγελίες
Υπόλοιπος Κόσμος: Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 250€
Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται χρησιμοποιώντας τις μεθόδους αποστολής που παρέχονται από αυτόν τον ιστότοπο. Προσφέρουμε δωρεάν αποστολή σε όλο τον κόσμο για όλες τις παραγγελίες άνω των 250€. Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης από τον ιστότοπό μας μόλις υποβάλετε την παραγγελία σας. Στη συνέχεια, θα ειδοποιηθείτε μέσω e-mail στην καταχωρημένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας όταν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί με πληροφορίες παρακολούθησης για το πακέτο σας. Εάν μια παραγγελία υποβληθεί σε εθνικές αργίες ή Σαββατοκύριακα, θα διεκπεραιωθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Η ELEKON GOLD OE (AZALIA JEWELS) καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποστολή των προϊόντων εντός 10 εργάσιμων ημερών, ωστόσο δεν μπορούμε να εγγυηθούμε συγκεκριμένες ημερομηνίες παράδοσης.
Όλες οι τιμές μας περιλαμβάνουν τον Ευρωπαϊκό ΦΠΑ. Όλες οι παραγγελίες με διεύθυνση αποστολής που βρίσκονται εκτός ΕΕ εξαιρούνται από αυτόν τον φόρο και η έκπτωση φόρου σας θα υπολογιστεί αυτόματα κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.
Όλα τα προϊόντα μας αποστέλλονται από την Ελλάδα. Εάν υποβάλετε μια παραγγελία και η διεύθυνση αποστολής που καταχωρίσατε βρίσκεται εκτός της ΕΕ, τότε λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να επιβληθούν εισαγωγικοί δασμοί και φόροι από το τοπικό τελωνείο κατά την άφιξη του πακέτου στο αεροδρόμιο. Δεν μπορούμε να καθορίσουμε εκ των προτέρων τι θα συνεπάγονται αυτά τα καθήκοντα για κάθε περιοχή. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την τοπική φορολογική αρχή.
Πού στέλνουμε
Στέλνουμε σε όλο τον κόσμο. Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να κάνουμε παραδόσεις σε ταχυδρομικές θυρίδες.
Επιστροφές
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 εργάσιμων ημερών και να ζητήσετε την αλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων. Μετά από 14 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον χρήστη, δεν παρέχεται δικαίωμα επιστροφής. Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε με τη σφραγίδα ασφαλείας τοποθετημένη και άθικτο. Η συσκευασία πρέπει να είναι αυτή που χρησιμοποιήθηκε για την παράδοση των εμπορευμάτων και σε άριστη κατάσταση, συνοδευόμενη από όλα τα έγγραφα αποστολής (Έγγραφο Μεταφοράς, Απόδειξη κ.λπ.). Επιστροφές που δεν καλύπτουν τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν θα γίνονται δεκτές και θα επιστρέφονται στον πελάτη με δικά του έξοδα.
Επιστροφές Δεν θα γίνει δεκτό εποχιακών προϊόντων (Πρωτοχρονιάτικα γούρια, πασχαλινά προϊόντα κ.λπ.), προϊόντων ειδικά προσαρμοσμένων για τους πελάτες και προϊόντων που παρουσιάζουν φυσικά σημάδια χρήσης.
Δεν δεχόμαστε επιστροφές για επιστροφές χρημάτων σε κομμάτια που γίνονται κατόπιν παραγγελίας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να συμφωνήσουμε να το ανταλλάξουμε με άλλο αντικείμενο. Εάν το κομμάτι που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο σε άμεσο απόθεμα, τότε θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email ότι θα πρέπει να γίνει κατόπιν παραγγελίας και θα περιμένουμε επιβεβαίωση πριν προχωρήσουμε στην παραγωγή του κομματιού σας. Εάν λάβουμε επιβεβαίωση ότι θέλετε να προχωρήσετε με την παραγγελία, τότε η παραγωγή θα ξεκινήσει, εναλλακτικά μια πλήρης επιστροφή χρημάτων θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής.
Σε περίπτωση που ζητήσετε αλλαγή προϊόντος και το προϊόν προς αλλαγή είναι χαμηλότερης αξίας από αυτό της αρχικής παραγγελίας, η χρηματική διαφορά δεν θα επιστραφεί αλλά θα πιστωθεί στο όνομά σας για μελλοντικές αγορές.
Προσφέρουμε Δωρεάν αποστολή σε όλο τον κόσμο για όλες τις παραγγελίες. Ωστόσο, οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το επιστρεφόμενο προϊόν σας μπορεί να διαφέρει.
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο sales@azalia.gr, συμπεριλαμβανομένου του πλήρους ονόματος, του αριθμού παραγγελίας σας, εξηγώντας συνοπτικά τον λόγο της επιστροφής και εάν θέλετε να λάβετε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.
Εάν θέλετε να προγραμματίσουμε την επιστροφή για εσάς, στείλτε μας ένα email στο sales@azalia.gr αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και θα σας στείλουμε μια προσφορά για την επιστροφή των αντικειμένων σας και αυτό το ποσό θα αφαιρεθεί από επιστροφή χρημάτων (συνήθως μεταξύ 25-50 € ανάλογα με την περιοχή σας) *
Εάν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν χρησιμοποιώντας άλλη μέθοδο αποστολής, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης όπως η DHL ή η FedEx ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, στείλτε το στην παρακάτω διεύθυνση:
ELEKON GOLD ΟΕ | AZALIA JEWELS
ΠΑΝΔΡΟΣΟΥ 87
10555 Αθήνα, Ελλάδα
Τ: +30 210 3243237
Επιστροφές χρημάτων
Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.
Εάν εγκριθείτε, η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί εντός 14 εργάσιμων ημερών για την παραλαβή της επιστροφής από την εταιρεία.
Η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί με τον ίδιο τρόπο με την αρχική πληρωμή της αγοράς, εκτός εάν η αρχική σας πληρωμή ήταν ΑΝΤΙΔΟΤΗΣ. Η επιστροφή των χρημάτων σε τέτοια περίπτωση θα γίνεται μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης, σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
Είναι απολύτως απαραίτητο ο πελάτης να προσκομίσει μέσω email στο sales@azalia.gr το IBAN του τραπεζικού του λογαριασμού, την τράπεζα στην οποία τηρείται ο λογαριασμός αυτός, το όνομα του δικαιούχου του λογαριασμού όπως αναγράφεται στην κίνηση του τραπεζικού του λογαριασμού. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος ή ο συνδικαιούχος του λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που εμφανίζεται στην απόδειξη αγοράς.
Οι αγορές που γίνονται ως δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα και δεν θα επιστραφούν σε μετρητά.
Καθυστερημένες ή μη επιστροφές χρημάτων
Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, ενδέχεται να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.
Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή των χρημάτων σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@azalia.gr
Είδη εκπτώσεων και εκπτώσεων
Μόνο τα είδη σε κανονικές τιμές μπορούν να επιστραφούν / επιστραφούν. Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε είδη που έχουν έκπτωση ή εκπτώσεις.
Ανταλλαγές
Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν θέλετε να το ανταλλάξετε με το ίδιο είδος, στείλτε μας ένα email στο sales@azalia.gr και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση:
ELEKON GOLD | AZALIA JEWELS
ΠΑΝΔΡΟΣΟΥ 87
10555 Αθήνα, Ελλάδα
Τ: +30 210 3243237