ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΏΝ


ΑΠΟΣΤΟΛΗ


Ελλάδα: Ελλάδα: Δωρεάν αποστολή για όλες τις παραγγελίες


Υπόλοιπος κόσμος: €250

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται με τις μεθόδους αποστολής που παρέχονται από αυτόν τον ιστότοπο. Προσφέρουμε δωρεάν παγκόσμια αποστολή για όλες τις παραγγελίες άνω των 250 ευρώ. Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης από τον ιστότοπό μας αμέσως μόλις πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας. Στη συνέχεια, θα ενημερωθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην καταχωρημένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας όταν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί με πληροφορίες παρακολούθησης του πακέτου σας. Εάν μια παραγγελία γίνει σε εθνικές αργίες ή Σαββατοκύριακα, θα διεκπεραιωθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Η ELEKON GOLD O.E (AZALIA JEWELS) καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποστολή των προϊόντων εντός 10 εργάσιμων ημερών, ωστόσο δεν μπορούμε να εγγυηθούμε συγκεκριμένες ημερομηνίες παράδοσης.
Όλες οι τιμές μας περιλαμβάνουν τον ευρωπαϊκό ΦΠΑ. Όλες οι παραγγελίες με διεύθυνση αποστολής εκτός της ΕΕ απαλλάσσονται από αυτόν τον φόρο και η έκπτωση φόρου θα υπολογιστεί αυτόματα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Όλα τα προϊόντα μας αποστέλλονται από την Ελλάδα. Εάν κάνετε μια παραγγελία και η διεύθυνση αποστολής που έχετε δηλώσει βρίσκεται εκτός της ΕΕ, παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας ότι μπορεί να προκύψουν εισαγωγικοί δασμοί και φόροι από το τοπικό τελωνείο κατά την άφιξη του πακέτου στο αεροδρόμιο. Δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε εκ των προτέρων τι θα συνεπάγονται αυτοί οι δασμοί για κάθε περιοχή. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τοπική φορολογική αρχή.
Πού στέλνουμε
Στέλνουμε σε όλο τον κόσμο. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε παραδόσεις σε ταχυδρομικές θυρίδες.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 εργάσιμων ημερών και να ζητήσετε την ανταλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων. Μετά την παρέλευση 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον χρήστη, δεν μπορεί να χορηγηθεί δικαίωμα επιστροφής. Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε, με τη σφραγίδα ασφαλείας προσαρτημένη και άθικτη. Η συσκευασία πρέπει να είναι αυτή που χρησιμοποιήθηκε για την παράδοση των προϊόντων και σε άριστη κατάσταση, συνοδευόμενη από όλα τα έγγραφα αποστολής (Έγγραφο μεταφοράς, απόδειξη παραλαβής κ.λπ.). Επιστροφές που δεν καλύπτουν τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν θα γίνονται δεκτές και θα επιστρέφονται στον πελάτη με δικά του έξοδα.
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές εποχιακών προϊόντων (γούρια για την Πρωτοχρονιά, πασχαλινά προϊόντα κ.λπ.), προϊόντων ειδικά προσαρμοσμένων για τους πελάτες και προϊόντων που παρουσιάζουν φυσικά σημάδια χρήσης.
Δεν δεχόμαστε επιστροφές για επιστροφές χρημάτων για κομμάτια που είναι κατασκευασμένα κατά παραγγελία. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να συμφωνήσουμε να το ανταλλάξουμε με ένα άλλο αντικείμενο. Εάν το κομμάτι που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο σε άμεση απόθεμα, τότε θα σας ενημερώσουμε με email ότι θα πρέπει να γίνει κατά παραγγελία και θα περιμένουμε επιβεβαίωση πριν προχωρήσουμε στην παραγωγή του κομματιού σας. Εάν λάβουμε επιβεβαίωση ότι επιθυμείτε να προχωρήσετε με την παραγγελία, τότε θα ξεκινήσει η παραγωγή, εναλλακτικά, θα εφαρμοστεί αυτόματα πλήρης επιστροφή χρημάτων στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής.

Σε περίπτωση που ζητήσετε την αλλαγή ενός προϊόντος και το προϊόν προς αλλαγή είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής παραγγελίας, η χρηματική διαφορά δεν επιστρέφεται αλλά πιστώνεται στο όνομά σας για μελλοντικές αγορές.
Προσφέρουμε δωρεάν παγκόσμια αποστολή σε όλες τις παραγγελίες.Ωστόσο, οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για την καταβολή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σας. Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το επιστρεφόμενο προϊόν σας σε εμάς μπορεί να διαφέρει.
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση sales@azalia.gr , αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας σας, εξηγώντας εν συντομία τον λόγο της επιστροφής και αν επιθυμείτε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.
Εάν θέλετε να προγραμματίσουμε την επιστροφή για εσάς, τότε παρακαλούμε στείλτε μας ένα email στο sales@azalia.gr αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας και θα σας στείλουμε μια προσφορά για την επιστροφή του προϊόντος σας και το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας (συνήθως μεταξύ 25€-50€ ανάλογα με την περιοχή σας) *
Εάν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν χρησιμοποιώντας άλλη μέθοδο αποστολής, σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης, όπως η DHL ή η FedEx, ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, παρακαλούμε στείλτε το στην παρακάτω διεύθυνση:

ELEKON GOLD O.E | AZALIA JEWELS
87 PANDROSSOU Str.
10555 Αθήνα, Ελλάδα
Τ: +30 210 3243237

Επιστροφές

Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας ενημερώσουμε ότι παραλάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής σας.
Εάν εγκριθεί, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιστροφής από την εταιρεία.
Η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί με τον ίδιο τρόπο της αρχικής πληρωμής της αγοράς, εκτός εάν η αρχική σας πληρωμή ήταν ΜΕΤΡΗΤΑ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. Η επιστροφή των χρημάτων σε μια τέτοια περίπτωση θα πραγματοποιηθεί μέσω τραπεζικού εμβάσματος, σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
Είναι απολύτως απαραίτητο ο πελάτης να παράσχει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση sales@azalia.gr τον IBAN του τραπεζικού του λογαριασμού, την τράπεζα στην οποία τηρείται ο λογαριασμός αυτός, το όνομα του δικαιούχου του λογαριασμού, όπως αυτό εμφανίζεται στο εκκαθαριστικό σημείωμα της τράπεζάς του. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος ή ο συνδικαιούχος του λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που εμφανίζεται στην απόδειξη αγοράς.
Οι αγορές που γίνονται ως δώρα μπορούν να ανταλλαγούν με άλλα προϊόντα και δεν επιστρέφονται σε μετρητά.

Καθυστερημένες ή ελλείπουσες επιστροφές

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να αναρτηθεί επίσημα η επιστροφή των χρημάτων σας.
Στη συνέχεια επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά υπάρχει κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την αποστολή της επιστροφής χρημάτων.
Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή χρημάτων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@azalia.gr.

Πώληση & εκπτωτικά είδη

Μόνο τα είδη με κανονική τιμή μπορούν να επιστραφούν/επιστραφούν. Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε είδη που είναι σε έκπτωση ή σε πώληση.

Ανταλλαγές

Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Αν θέλετε να το ανταλλάξετε με το ίδιο αντικείμενο, στείλτε μας ένα email στο sales@azalia.gr και στείλτε το αντικείμενο σας στη διεύθυνση:
ELEKON GOLD | AZALIA JEWELS
87 PANDROSSOU str.
10555 Αθήνα, Ελλάδα
Τ: +30 210 3243237